Кошик
271 відгук
Новинки от испанского производителя мотошлемов MT Helmets!Оценить новинку
MotoSkarb екіпірування, аксесуари та деталі для ТО
+380937128350
+380966990707
Кошик

Гарантія на мотошлемы Lazer

Гарантія на мотошлемы Lazer

В даний момент в Україні немає офіційного представника компанії Lazer, у зв'язку з цим ми не можемо виконувати гарантійний ремонт і заміну дефектних деталей, як це обіцяє виробник (умови гарантійної угоди наведені нижче в автоматичному машинному перекладі з мови оригіналу). Але ми виконуємо вимоги законодавства України, гарантуємо обмін і повернення протягом 14 днів. Додатково надаємо заміну дефектних частин або рівносильний обмін, з урахуванням актуальних ринкових цін і стану, протягом 6 місяців, у разі не виявлення дефекту протягом перших 14 днів після покупки.

Умови нашої підтримки не поширюються на випадки, які описані у пункті №2 Гарантійної угоди Lazer (умови гарантійної угоди наведені нижче в автоматичному машинному перекладі з мови оригіналу).

Умови гарантійної угоди ( не для території України)


Ви недавно придбали шолом Lazer для вашої безпеки і задоволення. Він був розроблений з максимальною увагою до ваших вимог. Для вашої безпеки і безпеки вашого пасажира ви повинні дотримуватися всі звичайні правила обачності при використанні вашого двоколісного транспортного засобу. П'ятирічна гарантія Lazer (2 роки за законом + 3 додаткових роки без додаткових витрат) гарантує початкового покупцеві, що гарантія Lazer буде покривати будь-який можливий виробничий брак або дефект матеріалу.

1. ОБМЕЖЕННЯ
Якщо протягом гарантійного періоду (2 установлених законом року з дати покупки + 3 додаткових роки без додаткових витрат у разі реєстрації на нашому веб-сайті) виникне проблема, покривається гарантією, Lazer, через посередника при продажі мережа зобов'язується відремонтувати або замінити будь-які дефектні компоненти в межах максимальної вартості, рівній покупної вартості шолома. Будь-які витрати на робочу силу зазвичай оплачуються мережею Lazer, але вони подаються на затвердження до початку роботи.

Якщо для ремонту потрібно, щоб компоненти були відправлені з витратами на транспортування, мережа Lazer повинна покрити ці витрати до межі, яка складає вартість транспортування національної поштовою службою за звичайними тарифами.

2. ВИНЯТКИ
Ця гарантія поширюється тільки на проблеми, пов'язані з матеріалами або виробництвом. Lazer не несе відповідальності за продукт в наступних випадках:

Будь-які наступні пошкодження:

  • падіння або аварія, технічна модифікація, зроблена користувачем або третьою стороною (клей, фарбування, навісне обладнання, гвинти і т. д.)
  • використання або контакт з шкідливими хімічними продуктами (включаючи метилированный спирт для обробки візора) або сильним джерелом тепла
  • неправильне використання: ненормальні умови (наприклад, під водою), відсутність догляду, старіння з-за нормального зносу внутрішньої тканини або внутрішніх подушок, зовнішнього вигляду зовнішніх частин або візора (подряпини, мітки і т. д.)
  • ненормальне і тривалий вплив ультрафіолетового світла, особливо кольорів графіки.
  • Крім того, Lazer не може розглядати, по суб'єктивних міркувань, проблеми з комфортом, розміром, шумом або свистом, аеродинамікою і т. д.

Lazer не несе відповідальності за тимчасову недоступність шолома під час його удосконалення, для задоволення потреб його власника. У всіх випадках максимальний строк гарантії становить 6 років від дати виготовлення. Заміна компонента протягом цього періоду не подовжує цей період.

Зверніть увагу, що флуоресцентні кольори (жовтий і оранжевий) не можуть гарантувати збереження своєї вихідної флуоресценції протягом усього терміну служби шолома.

3. ПРОЦЕДУРА
Щоб отримати можливість продовження гарантії на 3 роки, покупець повинен зареєструвати свій шолом протягом 20 днів з дати придбання. Реєстрацію шолома можна зробити тільки через сайт www.lazerhelmets.com.

Всі претензії по гарантії слід пред'являти дистриб'ютора або дилера Lazer, продав шолом. Щоб претензія по гарантії була розглянута, покупець повинен повідомити продавця про проблему і повернути шолом, який є предметом претензії, разом з доказом покупки і підтвердженням реєстрації продовження гарантії на нашому сайті. інтернет сайт. Ця гарантія дійсна лише в країнах-членах Європейського Союзу (ЄС), Європейської асоціації вільної торгівлі (EFTA) і США. Ця гарантія жодним чином не впливає на законні права покупця, передбачені директивою 1999 / 44CE.

Дія цієї спеціальної та обмеженої гарантії припиняється після закінчення 5 років з дати покупки. Після закінчення цього періоду, якщо ви продовжуєте регулярно використовувати шолом і хочете отримати максимальний захист і комфорт, ми рекомендуємо вам замінити шолом. Це пов'язано з тим, що деякі зовнішні фактори (загальний знос і деякі удари) можуть негативно позначитися на характеристиках безпеки вашого шолома, важливого засобу захисту.


Lazer оставляет за собой право выполнять работы в соответствии с условиями гарантии с использованием запасных частей последней версии, совместимой с данной моделью, и не может гарантировать идеальную гармонизацию окраски или декоративных элементов, связанных с конкретными производственными циклами и / или ограниченными редакции. Кроме того, естественное ухудшение цвета с течением времени может вызвать несоответствие в адаптации цветов запасных частей.

Якщо Lazer не може виконати ремонт з технічних причин або з-за відсутності якого-небудь компонента, Lazer зобов'язується зробити замовнику вигідну пропозицію з урахуванням віку шолома, що складається або в ідентичному новому шоломі, або в еквівалентній моделі. виготовлені на момент ремонту, якщо оригінальна модель більше не доступна.

Згідно з правовими умовами приватного життя, Lazer буде дозволено використовувати особисті дані клієнта для розсилки йому новин та реклами.

Інші статті