Кошик
552 відгуків
Вказуйте розмір мотоекіпірування у відповідному полі
MotoSkarb екіпірування, аксесуари та деталі для ТО
+380 (67) 491-44-01
Кошик

Як вибрати мотошолом?

Як вибрати мотошолом?

Мотошолом – одна з найважливіших частин мотоекіпіровкі. Мотошолом не обов'язково повинен бути дорогим, топ моделлю від відомого бренду типу Shoei або мотошлемы від фірм Arai. До вибору дорогого мотошлема потрібно підходити обдумано і, як би це не звучало дивно, з досвідом їзди на мотоциклі. Однак я не маю на увазі, що на перший мотосезон потрібно купувати китайський мотошолом за 500 гривень. Ні в жодному разі!

 

 


Кому лінь читати всі - дивимося на картинку і визначаємо розмір.

 

Вибір якісного і недорогого мотошлема.

 

Купивши мотошолом топової моделі від того ж Shoei Ви обов'язково його подряпаєте, а то і пару раз встигнете впустити, поклавши невдало на бензобак мотоцикла або повісивши шолом на дзеркало вашого мотоцикла. Потрібно так само обмовитися про те, що за статистикою якщо мотошолом є - людина залишається живий, якщо мотошлема немає – то і людина зазвичай гине, а ось про класі мотошлема ніхто і ніколи не говорить і не пише.

Я сам бачив своїми очима дві аварії коли у мотоциклістів просто напросто лопалися їх мотошлема навпіл, в одного був мотошолом топової моделі від Shoei в іншого був мотошолом від MDS. Обидва залишилися живі, але той, що був в мотошоломі більш дешевому, але повної мотоэкипировке (мотокомбинезон, рукавиці, мотоботи), відбувся переляком, другий же був лише в мотошоломі і зламав кілька ребер і сильно ободрался об асфальт. Швидкість, як з'ясувалося пізніше, була у них практично дорівнює, обох вдарила машина по дотичній, звичайно, все грає роль і воля випадку, на місце події і т. д. але факт залишається фактом, мотошолом необхідний!


І так давайте, нарешті, перейдемо до вибору мотошлема.

Перше - потрібно визначитися з типом шолома: інтеграл або відкритий шолом, ендуро-туристичний або кросовий, модуляр або каска. Виділимо основні типи:

Інтеграл (Full-face) - мотошолом який повністю закриває голову райдера. Він забезпечує найкращий захист, у нього хороша звукоізоляція, аеродинамічний опір мало, допомагає відчувати себе досить комфортно при самому сильному вітрі. Візор захищає особу від води, пилу, комах і крижаного вітру. У цього шолома зроблена багатопотокова вентиляція голови, яка забезпечується сучасними конструкціями. Але при їзді на малих швидкостях або зупинках інтегральні шоломи досить палкі при вазі в середньому 1,35 кг Курити і говорити в них просто незручно. Але шоломи інтеграли не для цього розроблялися. Їх широко використовують пілоти спортбайків, так і водії простих дорожніх мотоциклів.

Відкритий мотошолом (Open-face)- не має підборіддя дуги, а, отже, з найменшою захистом мотоцикліста. Плюси - дешевий, легкий, добре вентильований. Але за статистикою 70% ударів припадають на підборіддя, результат носіння такого шолома видно нижче. Підходить для їзди на малих швидкостях, наприклад, на скутерах або чоперах.

Модуляр (Flip-up)- поєднання інтеграла і відкритого шолома -володіє хорошою захистом голови і підборіддя, але гірше інтеграла, адже чим більше рухомих елементів, тим менш надійний шолом. Дозволяє відкинути не тільки візор, але і повністю подбородочную дугу, що погіршує його прямих функцій, так як при ударі шолом може відкритися, результат Ви бачили вище. Плюси: дуже зручний, його не треба знімати, щоб, наприклад, попити кави на стоянці. Коштує він дорожче, ніж інтеграл і вага його часто вище. Підходить для їзди по місту і подорожей.

Кросовий шолом- призначений для гонок на кросових мотоциклах, хард ендуро і аматорських поїздок в лісі. Не має візора, для кращої вентиляції і легкості дихання водія, використовується з крос очками. Плюси: хороша захист, є козирок від сонця та бруду, у ньому легко дихати, та й сам шолом має меншу вагу. Але із-за поганої аеродинаміки не придатний для використання на швидкісних дорожніх мотоциклах.

Це були основні чотири типи, крім них є ще ендуро шолома - свого роду кросовий шолом з визором і поліпшеною аеродинамікою, ще схожий на інтеграл з козирком. Використовується мототуристами і в лайт ендуро. Шолом - каска, так званий «казанок», відноситься до відкритих шоломам, але не має зашиті в районі вух і на потилиці. Призначений для тру байкерів, які не падають. Але падають все, робіть висновки!

Після визначення типу шолома, дивимося, що ми можемо собі дозволити, після чого переходимо до вивчення характеристик шолома. Звертаємо увагу на безпеку шолома, за допомогою можна звернутися до сайту тесту SHARP. Краще вибирати шолом з оцінкою 4-5 зірок. Враховуємо вага шолома, ніж він легше, тим зручніше буде Вам. Пошукайте на форумах інформацію про гучності, вентиляції та живучості Вам підходять моделей.

Якщо у Вас є алергія на поролон, нейлон та інші складові начинки багатьох мотошоломів, вам потрібно вибирати мотошолом з обробкою внутрішнього інтер'єру з гіпоалергенних тканин і матеріалів, до справді якісної, фірмовому мотошлему, як мінімум в комплекті йде етикетка(ки) з докладним описом з яких матеріалів виготовлений даний мотошолом.

Коли визначилися з фірмою, моделлю шолома, вибираємо вподобаний колір та визначаємо свій розмір, якщо раніше він був Вам не відомий. Таблиці розмірів різних виробників можуть відрізнятися, але найчастіше, вони уніфіковані і вказані на першому зображенні цієї статті.

Коли вся ця процедура виконана, робимо замовлення шолома на сайті і чекаємо обновку:)

 


Різниця між мотошоломами одного і того ж виробника, але різних цінових категорій.

 

Моделі мотошоломів відрізняються від своїх більш дешевих побратимів, найчастіше лише в якості інтер'єру, а вірніше в шумо-ізоляції мотошлема. Безумовно, мотошолом за 700 і за 100 доларів будуть сильно відрізнятися, як по якості екстер'єру (забарвлення, лак, малюнки, кольори, оракал тощо), так і за якістю інтер'єру (м'якість паралону, якість тканини, вентиляція).
А от різниця між шоломами цінової категорії 500 проти 200-250 доларів, різниці практично ніякої. Безперечно, коли ви отжигаете на треку, ризикуючи своїм життям кожну секунду, при цьому ваш мотошолом постійно відчуває постійні перевантаження від зовнішніх факторів, так само, як і якщо ви подорожуєте по кілька тисяч кілометрів в день, перебуваючи в мотошоломі набагато більше часу, ніж без нього, вам потрібен шолом топової моделі, з хорошою шумоізоляцією.
Насамперед визначте для себе, на яку суму ви розраховуєте, не потрібно приходити в мотомагазин і довірившись продавцю викладати по 600 доларів. Це скоріше законний розвід, ніж вдала покупка.
Якщо ви вперше купуєте мотошолом, і для вас ім'я бренду-виробника мотошлема не говорить ні про що. Варто купувати мотошолом, той, який підходить вам більше, краще сидить і як вам здається зручніше у всіх інших аспектах, не женіться за дорожнечею мотошлема, купуйте якісний дешевий мотошолом.

 

Єдині обмеження:

  • мотошолом повинен мати мінімум дві вентиляції, над бровами і нижче візора - на підборідді мотошлема.
  • скло мотошлема має кріпитися через спеціальну систему швидкого знімання на засувках, а не через болти і гвинти. По-перше болтовою механізм, від постійного руху візора на відкриття і закриття просто-напросто розбовтується, по-друге якщо ви додатково плануєте придбати тонований візор до мотошлему (скло), уявіть, скільки часу буде йти на постійну зміну скла, адже вночі в тонованому склі їздити просто не можливо!
  • не купуйте мотошолом з одним єдиним тонованим склом, обов'язково докупите прозоре скло! Навіть у так званому «smoke» тонованому склі після ранніх сутінків вже нічого не видно, а це небезпечно.

Відсікач дихання (наносник), служить для відводу повітря, що видихається в нижню область мотошлема, не допускаючи запотівання скла мотошлема. Щоб зрозуміти, наскільки корисний відсікач дихання, досить поїздити без нього 1-2 рази.

Подбородочная шторка служить для захисту від турбулентних завихрень на дуже високих швидкостях, приблизно за 150 км/ч. Так само подбородочная шторка на мотошоломі рятує від потрапляння ос, джмелів та інших комах в мотошолом, що не менш практично.

Додаткової хорошою опцією до будь-якого мотошлему, буде pinlock – спеціальна прозора накладка на візор, яка кріпиться на внутрішню сторону скла. Така система є на всіх достатньо нових мотошоломах від LS2 та MT.

Розмальовка мотошлема: чим яскравіше, тим краще, але як і вся ця стаття, це лише моя думка. Різниці в тому, чи буде мотошолом однотонний червоного кольору або однотонний, але з чорним оракалом, практично ніякої. У топових моделей мотошоломів фарба звичайно подолговечней і не вигорає від сонця.

З приводу тонованих визоров. Є кілька варіантів тонувань.

  • легкий серпанок, прозоре скло трохи затемнене
  • дымчатое, темне ледь серпанкові
  • дзеркальне (срібне, блакитне, золото, веселка)

Димчасті скла досить складно подряпати і навіть при пошкодженні, тонування залишається не пошкоджене, тобто саме скло має такий колір.

Дзеркальні скла, по-доброму на один – два мото сезону. Скла від Shoei, Arai, зберігаються довше, але і стоять під 90$.

Після покупки першого мотошлема, можна другої сміливо купувати в інтернеті. Я всі свої мотошлема купував тільки так, лише з першим трохи помилився в розмірі. Не врахував, що мотошолом разнашивается. Мотошолом куплений через інтернет – обійдеться дешевше на 10-50%.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner